piątek, 27 maja 2016

Małgorzata Foremniak i jej córka Ola: „Widzimy siebie obnażone, ze wszystkimi słabościami”






 
 
Rozmawiają godzinami, razem mieszkają i jeżdżą na wyprawy. Małgorzata Foremniak i Ola Jędruszczak są ze sobą wyjątkowo blisko. W najnowszej majowej VIVIE! udzieliły intymnego wywiadu, pełnego czułych wspomnień i anegdot. Ola, jak na córkę aktorki przystało, dużo czasu spędzała za kulisami teatru i na planie filmowym, więc dzieciństwo miała niezwykłe. Małgorzata Foremniak wyznała, że łączenie kariery z macierzyństwem było dla niej bardzo trudne. Jednak mimo napiętego grafiku z Olą zawsze były blisko, i tak jest do dziś. A w rozmowie z Beatą Nowicką świetnie to widać.

Jakie jest ich pierwsze najsilniejsze wspomnienie siebie nawzajem?
Małgorzata Foremniak: Obrazek z wesołego miasteczka w Radomiu. Oleńka miała niecałe trzy latka. Wybrała karuzelę w kształcie parasolki. Rozsiadłyśmy się zadowolone. Kiedy karuzela ruszyła, okazało się, że parasolka dodatkowo bardzo szybko kręci się wokół własnej osi. Z wystraszoną buzią w kolorze pistacji Ola złapała mnie za rękę i z poważną miną powiedziała: „Mamo, odwagi, odwagi!”.
Ola Jędruszczak: (śmiech) Ten sam czas, mam trzy, może cztery latka, jestem za kulisami w Teatrze Kwadrat. Często w czasie przedstawienia siedziałam tam i grałam w warcaby z garderobianym, panem Mareczkiem. Był uroczy, śpiewał mi: „Kle, kle, boćku, kle, kle, witaj nam, bociusiu…” z własną, absolutnie niepowtarzalną choreografią. Któregoś wieczoru, podczas przerwy w spektaklu, mama wzięła mnie za ręce i za opuszczoną kurtyną zaczęłyśmy tańczyć na scenie. Pamiętam, że byłaś taka śliczna…
Małgorzata Foremniak: Nie pamiętałam tego… Kiedy Ola była malutka, podchodziła do mnie i z całej siły szczypała w udo. Trzęsła się przy tym cała i zaciskała ząbki. To był wyraz największej miłości. Choć z bólu oczy wychodziły mi z orbit, przyjmowałam tę miłość z uśmiechem na ustach.
Ola Jędruszczak: Teraz już wiem, że miłość nie powinna być tak intensywna (śmiech).

Co jeszcze Małgorzata Foremniak i Ola Jędruszczak wyznały w rozmowie? Zapraszamy do przeczytania fragmentów wywiadu i obejrzenia zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka.
Cała rozmowa z aktorką i jej córką w najnowszym numerze VIVY!. Od 19 maja w kioskach.
 

party.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz